Ο Δήμαρχος Ικαρίας στο Συνέδριο της ΚΕΔΕ.
Παρέμβαση του του Δήμαρχου Ικαρίας Φανούρη Καρούτσου στην ολομέλεια την τελευταία μέρα του συνεδρίου της ΚΕΔΕ (10/11/24) . Την αναγκαιότητα οι δήμοι να πάνε κόντρα στο γενικό πλαίσιο της λειτουργίας και της φιλοσοφίας που ορίζει το κράτος και η Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς δεν εξυπηρετεί τους
