Ανακοίνωση κάλεσμα για συμμετοχή στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Υγειάς

30/11/2015

Το Δημοτικό Συμβούλιο στην τελευταία του τακτική συνεδρίαση αποφάσισε ομόφωνα ότι προκύπτει εκ νέου ανάγκη για κινητοποίηση σχετικά με τα προβλήματα της υγείας στο αρμόδιο υπουργείο. Κινητοποίηση στην οποία θα καλούν όσοι φορείς συμφωνούν με αυτό το ενδεχόμενο και με το πλαίσιο αιτημάτων που ο κάθε φορέας εκτιμά ως αναγκαίο για τις σημερινές ανάγκες των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού μας.

Σε αυτή την κατεύθυνση ο Δήμος Ικαρίας καλεί τόσο τις παροικιακές οργανώσεις της Αθήνας όσο και τους μαζικούς φορείς των νησιών μας. Στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που να οργανώνει ο Δήμος Ικαρίας σε συνεννόηση με τους εργαζόμενους στην υγεία, στις 11/12/2015 (11: 00 π.μ) .

Το Δημοτικό Συμβούλιο στην ίδια συνεδρίαση αποφάσισε επίσης ομόφωνα για το διεκδικητικό πλαίσιο (παρατίθεται σε παράρτημα) με το οποίο αγωνιζόμαστε για να διασφαλίσουμε το δικαίωμα των συμπατριωτών σε υγειονομικές υπηρεσίες και υποδομές που να καλύπτουν της σύγχρονες ανάγκες μας.

ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ

Η Θέση του Δήμου Ικαρίας για τα προβλήματα υγείας

Όλη η λογική μας περιγράφεται με τη φράση:
«Αποκλειστικά δημόσιο-δωρεάν σύστημα Υγείας και Πρόνοιας για όλους, χωρίς Όρους και προϋποθέσεις, όλες τις μέρες και όλες τις ώρες του χρόνου.
Καμία επιχειρηματική δράση στο χώρο της Υγείας».


Πλήρη και επαρκή χρηματοδότηση όλων των δημόσιων μονάδων Υγείας -Πρόνοιας και των ασφαλιστικών ταμείων από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Απαιτούμε να καταργηθεί κάθε είδους πληρωμή από τους ασθενείς που προσέρχονται, για εξετάσεις στα εργαστήρια του νοσοκομείου ή και για αναγκαίες θεραπείες, επεμβάσεις, νοσηλεία είτε είναι ασφαλισμένοι είτε ανασφάλιστοι, Έλληνες ή μετανάστες.
Μαζικές προσλήψεις μόνιμου & πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης επιστημονικού και υγειονομικού προσωπικού. Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων.

Διεκδικούμε την συμβολή των συναρμοδίων υπουργείων, σε τρεις καθοριστικούς τομείς για την δυνατότητα λειτουργίας του Γηροκομείου από τον Δήμο Ικαρίας.

1) Στο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας,

2) Στην δυνατότητα πρόσληψης προσωπικού,

3) Στην οικονομική συμβολή του κράτους στο όλο εγχείρημα.

Δεν εφησυχάζουμε και θα αντιδράσουμε άμεσα σε κάθε νέα προσπάθεια συγχώνευσης των Νοσοκομείων Ικαρίας και Σάμου.

Να σφραγιστούν ΤΩΡΑ τα βιβλιάρια όλων των ανασφάλιστων, να καλυφθούν όλοι οι εργαζόμενοι στα «κοινωφελή προγράμματα» και στα προγράμματα μαθητείας ή πρακτικής άσκησης.

Πλαίσιο αιτημάτων για Ικαρία

Για το Νοσοκομείο να υπάρχουν:

  • Όλες οι αναγκαίες κλινικές (παθολογική, χειρουργική, παιδιατρική, γυναικολογική, καρδιολογική) με τις απαιτούμενες ειδικότητες γιατρών.
  • Όλες οι αναγκαίες ιατρικές ειδικότητες που λείπουν (οφθαλμίατρος, νευρολόγος, ουρολόγος, ψυχίατρος, ενδοκρινολόγος). Άμεση ανάγκη η κάλυψη της θέσης του Αναισθησιολόγου, επίσης απαιτείται όλες οι ειδικότητες να γίνουν τουλάχιστον διπλές με αιχμή αυτές του καρδιολόγου, γυναικολόγου, παιδίατρου, ΩΡΛ.
  • Νοσηλευτικό, παραϊατρικό και βοηθητικό προσωπικό σύμφωνα με τις ανάγκες. (Στους τομείς εστίασης – διανομής και ιματισμού-πλυντηρίων έχουν απομείνει 3 εργαζόμενες – Στη νοσηλευτική υπηρεσία υπάρχει έλλειψη ιδιαιτέρως τραυματιοφορέων- Στην τεχνική υπηρεσία υπηρετεί μόνο 1 συντηρητής- Χρειάζεται βοηθός φαρμακείου).
  • Όλο το προσωπικό (ιατρικό, νοσηλευτικό, παραϊατρικό και βοηθητικό) να είναι μόνιμο, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης.
  • Μονάδα τεχνητού Νεφρού
  • Σταθμός Αιμοδοσίας.
  • Μονάδα αυξημένης φροντίδας.
  • Όλη η απαραίτητη εργαστηριακή κάλυψη και ο απαραίτητος και σύγχρονος τεχνολογικός εξοπλισμός.
  • Όλη η αναγκαία υποδομή για ανθρώπινες συνθήκες περίθαλψης.
  • Τμήμα επειγόντων περιστατικών που να λειτουργεί αυτοδύναμα όλο το 24ωρο.
  • Σύνδεση του Νοσοκομείου με τα Κ.Υ.

Για τα Κέντρα Υγείας να υπάρχουν:

  • Ένα Κ.Υ. σε κάθε Δημοτική ενότητα της επαρχίας μας, που να καλύπτει πλήρως την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας. (Δηλαδή: αναβάθμιση του Π.Ι στις Ράχες σε Κ.Υ, βελτίωση του εξοπλισμού, ασθενοφόρο. Πλήρης στελέχωση του Κ.Υ. στον Εύδηλο τουλάχιστον σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας του).
  • Ειδικά για τις Ράχες άμεση πρόσληψη γενικού παθολόγου και νοσηλευτικού προσωπικού στο Περιφερειακό Ιατρείο.
  • Σύνδεση των Κ.Υ. με τους χώρους κατοικίας, εργασίας, εκπαίδευσης, άθλησης και ψυχαγωγίας. (Γιατροί εργασίας, σχολίατροι, αθλίατροι).
  • Οικογενειακοί γιατροί και παιδίατροι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης στο Κ.Υ (που θα παρακολουθούν όλα τα μέλη της οικογένειας).
  • Υπηρεσίες πρόληψης, υγιεινής και ασφάλειας.
  • Επιδημιολογικές μελέτες καθώς και μελέτες για τη νοσηρότητα που οφείλονται σε τοπικούς νοσογόνους παράγοντες.
  • Ειδικευμένοι γιατροί για όσους ασθενείς κάνουν χρήση των ιαματικών λουτρών.
  • Περιφερειακά Ιατρεία, παραρτήματα των Κ.Υ, πλήρως στελεχωμένα σύμφωνα με τις ανάγκες.
  • Ιδιαίτερα στο αγροτικό ιατρείο Καρκιναγρίου και λόγω κατάστασης οδικού δικτύου και μεγάλης απόστασης από τα Κ.Υ. να υπάρχει και ειδικευμένος γιατρός, νοσηλεύτρια και να σταθμεύει ασθενοφόρο.

Για το ΕΚΑΒ:

  • Να ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του δημόσιου συστήματος επείγουσας βοήθειας έτσι που να καλύπτει κάθε επείγον περιστατικό.

Πρόνοια:

  • Να οργανωθεί ιδιαίτερη φροντίδα με υγειονομικές και κοινωνικές υπηρεσίες για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τις οικογένειες τους, τους ηλικιωμένους, τους χρόνια πάσχοντες και τους νεφροπαθείς.
  • Δημόσιο και δωρεάν πρόγραμμα ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ για όλους (χωρίς πλαφόν εξαιρέσεις και περικοπές), με μόνιμο προσωπικό.
  • Γηροκομείο δημόσιο που θα λειτουργεί δωρεάν, και θα εξασφαλίζει την αξιοπρεπή διαβίωση των ηλικιωμένων και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας για τους εργαζόμενους.
  • Δωρεάν μετακίνηση των ασθενών και των συνοδών τους.

Πρόληψη:

  • Ουσιαστικά μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας που να συνδέονται με όλες τις βαθμίδες του δημόσιου συστήματος Υγείας και να παρέχονται δωρεάν.
  • Να τοποθετηθούν άμεσα γιατροί σε όλα τα πλοία με ευθύνη του κράτους.
  • Συστηματικοί εμβολιασμοί με ευθύνη του κράτους για όλα τα παιδιά.
  • Προληπτικές γυναικολογικές εξετάσεις για όλες τις γυναίκες.
  • Επαναφορά για όλες τις γυναίκες ανεξαιρέτως του επιδόματος τοκετού.
Αρέσει σε %d bloggers: